info@latvin.lv | +371 29133699

PREČU KATALOGS

Atgriešana un garantija


Atteikšanās no līguma, kvalitatīvu preču atgriešana:

1. www.latvin.lv pircējam (“Pircējs”), kas ir patērētājs (fiziska persona), ir tiesības, nenorādot iemeslus, 14 (četrpadsmit) dienu laikā atteikties no Preces, ja tā netika lietota, sabojāta vai tās izskats pēc būtības nav mainījies, t. i., preces vai tās iepakojuma izskatam tika veiktas tikai tādas izmaiņas, kas bija nepieciešamas, lai apskatītu saņemto preci. Pircējam šīs tiesības jāizmanto atbildīgi un prece jāatgriež oriģinālā iepakojumā, tāpat jāatgriež visas Preces komplektējošās daļas. Preces atgriešanas izdevumi ir jāsedz Pircējam.

2. Lai izmantotu atteikuma tiesības, jums jāinformē mūs SIA “BEGRUPA”, tālruņa numurs: +371 29133699, e-pasta adrese: info@latvin.lv par lēmumu atteikties no šā līguma.

3. Saņemot atgriezto preci un novērtējot tās kvalitāti, Pārdevējs 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Preces atgriešanas atmaksā Pircējam naudu par Preci un tās piegādes izdevumus, ja tādi bija. Ja tiek atgriezta tikai daļa Preču, piegādes izdevumi netiek atmaksāti.

4. Jums preces jānodod SIA “BEGRUPA” birojā, Spāres ielā 18 k-2, Rīgā, LV-1002, bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk, kā 14 dienu laikā no dienas, kad Jūs mums paziņojāt savu lēmumu atteikties no šī līguma. Termiņš būs ievērots, ja Jūs preces nosūtīsiet atpakaļ uz biroja adresi pirms 14 dienu termiņa beigām. Nosūtot preces uz SIA “BEGRUPA” biroju, izmantojot kurjerpastu, Jūs piekrītat, ka SIA “BEGRUPA” vienpusēji konstatē preces vizuālo stāvokli un komplektāciju uz preces saņemšanas brīdi. Turpmākās pretenzijas par to, ka tas, Jūsuprāt, neatbilst tam, kā nosūtījāt, tiks uzskatītas par nepamatotām, tāpēc rekomendējam preces nodot klātienē SIA “BEGRUPA” veikalā.

5. Prece ir jāatgriež oriģinālajā iepakojumā (ar instrukciju un garantijas talonu, ja norādītie dokumenti tika piegādāti kopā ar preci). Atgriežot ir jāiesniedz rēķins un jānorāda pasūtījuma numurs.

6. Par atgriežamās Preces komplektāciju atbild Pircējs. Ja Prece nav nokomplektēta, Pārdevējs nepieņem atgriežamās Preces.

7. Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības ja:

7.1. Prece tiek izgatavota pēc Pircēja norādījumiem vai Prece ir nepārprotami personalizēta (pielāgota Pircēja personīgajām vajadzībām);

7.2. Prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;

7.3. Prece ietilpst kategorijā "zāles un uztura bagātinātāji". Šīs preces var atgriezt tikai iznīcināšanai.

7.4. Pircējs ir atvēris iepakojumu Precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ;

7.5. Prece tās īpašību dēļ pēc piegādes ir neatgriezeniski sajaukusies ar citām lietām;

7.6. Pircējs ir atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu iepakojumu;

7.7. Tiek piegādāti laikraksti, periodiskie izdevumi vai žurnāli, izņemot gadījumu, ja tie tiek piegādāti saskaņā ar abonēšanas līgumu.

8. Tiesības, kas paredz, nenorādot iemeslus, 14 (četrpadsmit) dienu laikā atteikties no distances līguma, uz juridiskām personām (uzņēmējiem) neattiecas.

Preces kvalitāte un garantija:

1. Preču fotogrāfijas ir paredzētas tikai ilustratīviem nolūkiem, oriģinālie produkti var atšķirties no attēlotajiem. Norādītās fotogrāfijas nevar tikt izmantotas kā pretenziju pamats. Prece uzskatāma par atbilstošu, ja tā atbilst interneta veikalā sniegtajam paraugam, modelim vai aprakstam.

2. Ja piegādāta neatbilstošas kvalitātes Prece, Pircējs var vērsties pie mums SIA “BEGRUPA” birojā Spāres ielā 18 k-2, Rīgā, LV-1002 vai sazināties attālināti, tālruņa numurs: +371 29133699, e-pasta adrese: info@latvin.lv.

3. Preces ražotāja garantijas saistības ir spēkā tikai tādā gadījumā, ja nav pārkāpti Preces ekspluatācijas noteikumi un Preces ražotāja veiktās ekspertīzes atzinums noliedz, ka prece ir bojāta Pircēja vai tā pārstāvja vainas dēļ. Pirms Preces lietošanas Pircējam rūpīgi jāizlasa Preces ekspluatācijas instrukcija, ja tāda ir.

4. Pārdevēja sniegtā garantija neierobežo Pircēja tiesības, kuras, iegādājoties neatbilstošas kvalitātes preci vai pakalpojumu, nosaka tiesību akti. Strīdi par preču kvalitāti, atgriešanas un citiem pirkšanas-pārdošanas nosacījumiem risināmi Preču pirkšanas-pārdošanas noteikumu noteiktajā kārtībā un pamatojoties uz Latvijas Republikas tiesību aktiem.

5. Informējam, ka ražotāja garantijas nosacījumi ir spēkā, ja pircējs var uzrādīt:

5.1. pirkumu apliecinošu dokumentu (čeks, pavadzīme);

5.2. ražotāja vai izplatītāja garantijas karti (gadījumā, ja ražotājs vai izplatītājs tādu ir ietvēris preces komplektācijā).

6. Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā pret bojājumiem, kas radušies pircēja vai lietotāja vainas dēļ un tie ir:

6.1. precei ir garantijas plombu, sērijas numuru bojājumi;

6.2. prece nav lietota tai paredzētajām vajadzībām un nav ekspluatēta tā, kā tas ir norādīts preces lietošanas instrukcijā;

6.3. saskrāpētas, salauztas konstrukcijas, saplaisājis ekrāns, ieliets ūdens tam neparedzētajās vietās, nepareiziem līdzekļiem kopta prece, ja precē ir atrasti nepiederoši priekšmeti, ir pieļauta kukaiņu iekļūšana izstrādājumu iekšienē vai kādas citas pēdas, kas liecina par nepareizu preces ekspluatāciju;

6.4. ja bojājums radies barojošā sprieguma, telekomunikāciju, kabeļu tīklu neatbilstībai ražotāja noteiktajiem standartiem, strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ, piemēram, kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums, triecieni, skrāpējumi;

6.5. ja izstrādājumā redzamas nekvalificēta remonta pēdas;

6.6. dabiska elementu nolietojuma gadījumos.

6.7. ja precei ir izmantoti nestandarta barošanas bloki, piederumi un rezerves daļas, ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas ir izraisījis šīs preces bojājumus;

6.8. ja preci pircējs ir izmantojis ražošanas vai profesionāliem mērķiem (gadījumā, ja konkrētā prece nav paredzēta šādiem nolūkiem);

6.9. garantija nedarbojas, ja radušies bojājumi nepareizas preces transportēšanas rezultātā.

7. Garantija neattiecas uz preces dizaina elementiem – uzlīmēm, citām uzdrukām un krāsām.

8. Pārdevējs apņemas novērst preces trūkumus, apmainīt nekvalitatīvo preci vai atgriezt naudu 30 dienu laikā.

9. Pārdevējam ir tiesības neveikt pilnu preces vērtības naudas atgriešanu par preci, saskaņā ar preces nolietojuma un amortizācijas laiku.

10. Strīdi starp Pircēju un Pārdevēju risināmi savstarpēju sarunu ceļā. Ja Pārdevējs atsakās apmierināt Pircēja sūdzību vai Pircējs nepiekrīt Pārdevēja piedāvātajiem risinājumiem un nosaka, ka tā tiesības vai intereses tika pārkāptas, Pircējs var iesniegt sūdzību Patērētāju ārpus tiesas strīdu risināšanas komisijā , kas risina patērētāju strīdus (vairāk informācijas par strīdu risināšanu pieejama (http://www.ptac.gov.lv/lv).

Neatbilstošas kvalitātes vai nepilnas komplektācijas preces:

1. Pircējs, kurš vēlas iesniegt sūdzību par neatbilstošas kvalitātes vai nepilnas komplektācijas Precēm, to var izdarīt SIA “BEGRUPA” birojā vai pa e-pastu info@latvin.lv.

2. Sniedzot sūdzību, Pircējam ir jānorāda šāda informācija:

2.1. Preces pasūtījuma numurs;

2.2. Jānorāda/jānosauc Preces defekts, bojājuma pazīmes vai trūkstošā daļa;

2.3. Jāiesniedz citi pierādījumi, piemēram, preces fotogrāfija, defekta vietas fotogrāfija (ja tas ir mehānisks bojājums un to ir iespējams nofotografēt), Preces iepakojuma fotogrāfija u. c.

3. Iesniedzot sūdzību, Pircējam ir jānorāda viens no pretenzijas atrisināšanas veidiem:

3.1. Pārdevējam bez atlīdzības saprātīgā termiņā jānovērš Preces neatbilstība - trūkumi, ja trūkumus iespējams novērst;

3.2. attiecīgi samazināt pirkuma cenu;

3.3. aizstāt Preci ar analoģisku atbilstošas kvalitātes Preci, izņemot gadījumus, ja trūkumi ir nelieli vai tie radās Pircēja vainas dēļ;

3.4. atcelt Līgumu un atmaksāt Pircējam par Preci samaksāto naudas summu, ja neatbilstošas kvalitātes Preces pārdošana ir būtisks pasūtījuma pārkāpums.

4. Izskatot pretenziju, atbilde jāsniedz 14 (četrpadsmit) dienu laikā. Naudas atmaksas gadījumā, Pārdevējs Pircējam atmaksā naudu par Preci un tās piegādes izdevumus. Ja tiek atgriezta tikai daļa Preču, piegādes izdevumi netiek atmaksāti.

 

Bojāts sūtījums:

1. Uz mājām piegādāta sūtījuma kvalitāti pārbaudiet kurjera klātbūtnē. Ja konstatējāt, ka tas ir bojāts:

1.1. norādiet to kurjeram, kurš piegādājis Preci;

1.2. sūtījuma piegādes dokumentā atzīmējiet, ka iepakojumam ir bojājumi un kopā ar kurjeru aizpildiet Iepakojuma bojājumu (pārbaudes) aktu;

1.3. pārbaudiet iepakojumu iekšpusē esošās Preces un, ja tās ir bojātas, bojājumus fiksējiet ar fotogrāfijām. Fotogrāfijas būs nepieciešamas Preču atgriešanas procedūrai;

1.4. ja iepakojums nav bojāts, kurjera klātbūtnē Preces pārbaudīt nevajag. Ja pieņemat sūtījumu un parakstāt dokumentus, tiek pieņemts, ka sūtījums ir piegādāts pienācīgā veidā.

Venipak DPD Omniva Salidzini KurPirkt Gudriem Tava Cena Ceno.lv